Cukierki z nadrukiem – czy są skuteczne?

W chwili obecnej posiadacze własnych działalności gospodarczych szukają wszelkich możliwych sposobów na to, aby trafić ze swoimi usługami do jak najszerszego grona odbiorców. Były już ulotki reklamowe, które jednak nie spotkały się z najlepszym odbiorem (zdecydowana większość ludzi, którzy je otrzymują po prostu je wyrzuca – i to nawet nie przyglądając się ich zwartości), były też kubki, których wyprodukowanie kosztuje jednak więcej, a dystrybucja jest cięższa (nie można tutaj zatrudnić osoby, która mogłaby chodzić po ulicach i je rozdawać, a samo wyprodukowanie dużej ilości kubków nie jest tanim przedsięwzięciem). Teraz pojawiły się z kolei cukierki z nadrukiem, które stanowią chyba najlepszą alternatywę dla tych wyżej wymienionych, obecnie najpopularniejszych form reklamy.

Cukierki z logo firmy są bardzo skuteczną formą reklamy z jednego prostego względu – bardzo łatwo trafić z nimi do odbiorcy. Niemal każdy lubi cukierki – na pewno wtedy, gdy są za darmo. Absolutnie nikt nie decyduje się na ich wyrzuceni – jeżeli zatem uda nam się je komuś wręczyć (a z tym nie powinno być większego problemu), możemy być pewni, że do kogoś trafią. Niekoniecznie będzie to osoba, której owe cukierki wręczamy, ale na pewno będzie to ktoś, kto lubi jeść cukierki. To prawda, że nie każdy przygląda się temu, co jest nadrukowane na opakowaniu cukierka – te jednak często nie trafiają do kosza, a zamiast tego trafiają na biurko osoby, która je spożyła. A to już o krok od odczytania tego, co na danym cukierku jest napisane. Cukierki są tanie w produkcji, w związku z czym nasz budżet nie ucierpi na nich znacząco.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *