Rola krówek reklamowych

Słodycze podbijają świat od lat. Każdy uwielbia małe, słodkie przekąski, które skutecznie poprawiają nastrój i wprowadzają w dobry humor. Po słodycze często sięga się także zimą oraz w stanie stresowym. Nie od dziś wiadomo, że czekolada likwiduje smutki bardzo skutecznie.

Nic więc dziwnego, że także biznesmeni i sprzedawcy wszelkiego rodzaju, zaczęli wykorzystywać słodkie podarunki w marketingu. Na przykład każdy na pewno kojarzy stoiska targowe gdzie zawsze na ladach przy wejściu do stanowiska, stoją porozkładane krówki reklamowe, kolorowe cukierki, bądź małe czekoladki. Wszystko to po to, aby zatrzymać potencjalnego odbiorcę i przekazać mu pewne treści. Nawet jeśli klient nie jest bezpośrednio zainteresowany ofertą danej firmy, i tak prawdopodobnie przystanie na chwilę, aby poczęstować się słodyczami. A to daje już pewien plusowy czas oraz pole manewru dla osoby odpowiedzialnej za stoisko.
Wszystkie podręczniki do marketingu przecież jasno mówią o tym, iż najważniejszym jest zatrzymanie klienta i zwrócenie jego uwagi. Podczas, gdy będzie się częstował krówkami, można rozpocząć rozmowę. Najpierw dość niewinnie, a zaraz potem wpleść do rozmowy ofertę firmy i jej zakres. To sprawi, że osoba częstująca się, poczuje się zobowiązana do wysłuchania tego co sprzedawca ma do powiedzenia.

Słodycze nie pełnią jednak roli wyłącznie wabika na potencjalnego klienta. Bardzo często, zwłaszcza w ostatnich latach, krówki, cukierki i czekoladki, pełnią funkcję eleganckich podziękowań. Na przykład krówki ślubne często bywają pakowane w eleganckie, pięknie ozdobione pudełeczka, bądź w tiulowe woreczki, dzięki czemu prezentują się elegancko, oraz są wspaniałą formą podziękowania dla gości, za to, że zjawili się na najważniejszej dla państwa młodych, uroczystości. Jest też wspaniałą pamiątką.

Zobacz też: Sweet-Corner.eu | Krówki reklamowe

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *