Każda firma, która chce dobrze prosperować na rynku wcześniej czy później musi skorzystać z usług agencji reklamowych. Marketing stosowany przez te instytucje może zwiększyć zainteresowanie firmą. Wiele przedsiębiorstw korzysta z usług marketingowych również dlatego żeby zwiększyć sprzedaż oferowanego produktu – zgodnie z zasadą „reklama dźwignią handlu”.
Zadaniem usług marketingowych oraz agencji reklamowych jest to żeby każda osoba, która widzi reklamę zapragnęła posiadania tego produktu. Skuteczna agencja reklamowa oraz wysokiej jakości produkt są czynnikami, które pozwolą na osiągnięcie wysokich wyników sprzedażowych każdemu przedsiębiorstwie. Oczywiście sprzedaż produktu musi zostać poprzedzona stosownymi badaniami rynku. Agencje reklamowe potrafią wypromować produkt jednak nie należy w przy wyborze agencji kierować się najniższą ceną. Warto zapoznać się natomiast z ofertę takiej agencji (np. na www.funktional.pl/pl/oferta/ ).
Nie należy również często zmieniać agencji reklamowej z której usług korzystamy. Wiąże się to bowiem z pomyłem na kreowanie wizerunku firmy. Każda agencja reklamowa ma inny pomył na wizerunek firmy oraz produktu. Należy „zatrzymać się” na agencji reklamowej, której produkty oraz działania są najbliższe naszej wizji. Stała współprac z agencją reklamową wiąże się również z tym, że będziemy mogli liczyć na rabaty oraz niższe ceny kampanii reklamowych.
Pamiętać należy również o tym aby przy zmianie pracowników agencji reklamowej lub zarządu nie zmienił się jej pomysł na promowanie wizerunku firmy czy produktu. Jest to bowiem bardzo istotny czynnik, który gwarantuje harmonię między wizerunkiem przedsiębiorstwa, a klientem.